Monday 19 September 2022

DeeLight Restaurant...

Sempena bonus APC baru ni saya decide belanja makan suami dan anak2 di restoran Deelight berdekatan area wakaf beruas. Cadangan suami sebab selalu nampak yb dan ustaz2 popular ganu makan di sini..

Order set A dengan 4 pilihan dishes bersama nasi putih, air kordial dan buah2an. Tambah fries dan nasi putih 2 pinggan semua sekali berjumlah RM105. Alhamdulillah sedaplah juga rasa seperti di sebiah restoran Kelantan yang bernama kengsom.

Apa yang saya order? 

Siakap goreng namprik pau
Lala kam heong (kurang sedap) 
Tomyam campur merah
Ayam goreng mango

Puas hati. 

Ini pula temu murni sekolah anak darjah 4...menunggu giliran. Jenuh jg ye... Mujur masa sampai dah agak lewat jadi hanya tinggal beberaa orang... 

Yang pasti keputusan anak sangatlah tidak memuaskan. Huhu. Saya tidak begitu bersungguh mengajar anak di rumah. Penangan jawatan kpp menyebabkan fokus terhadap anak2 terganggu. Sedih tapi kena bermula dari sekarang. Perlu lebih konsisten mengajar tiap malam. 

Handset saya tak dapat call atau menerima call sejak seminggu. Sedih. Baru beli bateri baru hua2. Tak nak beli lagi aci x. Nak kumpul duit setelah berbelanja banyak sejak reno rumah kali kedua dan bayar downpayment kereta kedua. Semoga dipermudahkan. 

No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Bila anak sulung mengemas...

Bersih..sayang anak ummi..anak sulung saya ni tidaklah selalu mengemas. Tapi bila dia mengemas memang puas hati.. alhamdulillah.. ...