Monday 13 January 2020

Common sense

Hari ni tengok emel dari pelajar PhD bawah seliaan berkenaan bab dua yang perlu sy semak. Siap download dan buka untuk dibaca, rasa panas hati sebab takde cover page. Terus halaman bab dua. Dalam hati menyum %[&% se+#?^$*h. Dah level PhD tapi perangai seperti pelajar ijazah.

Orang macam ni pentingkan diri sendiri. Dia tak fikir nak memudahkan orang lain yang penting dia mudah dan senang. Benci sikap begini.

Masa saya PhD dulu tiap kali hantar draf pada musyrif saya akan letak sekali cover page lengkap dengan nama uni, tajuk kajian dan sewaktu dengannya. Bawah sekali tarikh saya hantar tesis pada musyrif. Sebab saya tahu bukan saya seorang sahaja bawah seliaan musyrif. Dia ada banyak lagi benda kena fikir bukan nak kena hafal tajuk pelajar. Nonsense.


No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Paya Bunga Hotel 2024

Sempena meraikan kejayaan Lubna memperolehi UPKK 5A 3B dan paling utama nak siapkan buku dengan mood baru, kami suami isteri tempah hotel se...