Tuesday 28 March 2023

Iftor di rumah mak..

Rasa sayu mak abah dh makin menua..rasa sayu iftor di rumah mak tak semeriah masa zaman kanak2 dulu..semua dah duduk jauh..

Sempat sy goreng ikan dari rumah balik dari kerja dan bawa ke rumah mak. Bawa sikit lauk pauk frozen dan kuih. Nanti iftor lagi di rumah mak InshaAllah. Abah selalu berbuka di surau dulu sebab nak azan. Selesai solat baru balik rumah makan berat. Begitulah rutin sekian lama.

Hajat nak bersedeqah pada rakan dan staf di ofis..minta anak sulung tolong bungkuskan... coklat Cadbury dpt harga promosi RM4.49 di pacific KTCC semalam..


2 anak dara ummi yang rajin membantu bungkus coklat dalam plastik.

Ini iftor hari kedua @ ketiga kalau xsilap. Simpan sini sebagai kenangan iftor 2023...

Sudah 6 hari Ramadhan dan saya baru nak stat puasa esok hehehehe. Ya Allah bantulah hambaMu ini menjalani ibadah puasa di hari yang panas dan mencabar dgn kelas dan banyaknye tugasan bersama anak kecik yg masih lagi mnyusu malam2. Gerun rasa membayangkan hari esok. Ramadhan kali ni cuaca sangat panas. Dah banyak hari tidak hujan.😭


No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Paya Bunga Hotel 2024

Sempena meraikan kejayaan Lubna memperolehi UPKK 5A 3B dan paling utama nak siapkan buku dengan mood baru, kami suami isteri tempah hotel se...