Sunday 10 April 2016

BBQ di sutuh syaqqoh fatihah

Seronok!  Itu saja yang boleh saya gambarkan...nasi air k.yah, kari ayam tihah, ayam bbq, karipap sardin...


Mendengar kalam taujihi dari u.yusof yang baru sahaja menyelesaikan vivanya minggu lepas. Alf mubarak buat beliau...


Saya tolong tihah perapkan ayam malam sebelumnya sehingga jam 1 pagi, alhamdulillah sedap juga ayamnya kihkoh. Puji diri sendiri. Dan buat karipap sardin serta dibantu adik-adik...


Kaum lelaki membakar segala apa yang patut dibantu beberapa adik-adik ijazah terpilih...


Perjalanan menuju ke sweileh yang mendung...


Program bersama adik-adik ijazah baru ni...



Berbolok-bolok jugak saya cakap. Tambah dengan laju sebab nak kejar masa. No more dah lepas ni. Semalam ada adik-adik minta jadi panel untuk forum. Cepat je saya geleng kepala sambil minta maaf. Tak taulah, saya kurang suka bercakap di khalayak ramai. Lebih suka cakap personal atau dalam group yang kecil. Masuk debat dulu pun sebab nak improve b.arab itu pun dah rasa semput lelah terpaksa berdepan beratus-ratus biji mata mungkin. Alhamdulillah atas setiap pengalaman dan cabaran. Sekurangnya telah berjaya menyahut cabaran terhadap sendiri.

Ok, rasa dah lama meninggalkan tesis...! Macam ni nak join program lain. Tak payahlah salwa.

No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Servis expander

Servis expander utk 30000km. Harga lebih dari est cost. Patut orang cakap harga makin naik. Kos servis kali ni RM489.