Friday 5 August 2016

وأخيرا وليس آخرا انتهت عملية جمع البيانات

Alhamdulillah syukur pada Allah atas inayahNya berjaya mengharungi fasa yang benar-benar menggusarkan saya sejak dari mula mendaftar belajar di peringkat ini. Ada tiga perkara yang paling saya risau apabila mula menulis iaitu fasa penyediaan proposal, fasa pengumpulan data dan fasa viva. 

Namun fasa ketika belajar ulang alik ke kelas dulu lebih hebat ujiannya dari fasa menulis. Susah yang terasa ketika menulis, susah lagi fasa ketika ke kelas dahulu. Itu yang menjadikan saya semakin kuat untuk menghabiskan sisa baki yang ada. Untuk sampai ke tahap ini bergelen rasa resah, down dan air mata yang tumpah. Harap kekal bersemangat sehingga akhirnya. Ameen.

Kelas terakhir mengumpul data dan post-test...


Petang khamis bergegas bersama ahli keluarga ke whitesand resort yang terletak 30 meter dafi rumah mak abah di Marang...





Seronoknya berenang sampai sakit-sakit badan. Satu malam di sini berharga RM 150 untuk sume jenis bilik yang boleh memuatkan penghuni lebih dari tiga orang dan ke atas. Empat buah chalet kami tempah dan memandangkan takde pengunjung lain maka kami telah menconquer kolam yang ada. Tak besar tapi bolehlah melepaskan hawa.





No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Kenaikan pangkat..rezeki dari Allah

Alhamdulillah..ambil surat kenaikan pangkat di pejabat pendaftar dengan Syikin..rezeki kami sama2.. alhamdulillah