Friday 9 December 2016

بسم الله الرحمن الرحيم

 بدأت باستعداد مناقشة الأطروحة اليوم رسميا

حمدا لله بعد التعب خلال الأسبوع هذا 

الأمور تبدو ماشية 

الحمدلله

Gambar menghadiri viva ustaz ghazali di UJ semalam. Alhamdulillah banyak istifadah dari komen para panel semalam. Nyesal tak bawa utruhah sekali boleh tanda point-point yang penting. Kebetulan skop kajian hampir sama.


Next munaqosyah k.shila saya nak bawa utruhah sekali dapat take note terus ulasan panel-panel munaqosyah nanti inshaAllah. 

Bila tarikh munaqosyah saya? Tungguuuu. Nanti dah nak dekat tarikhnya baru saya kabo. Kah3. Yang pasti fasol ini juga inshaAllah. Rezeki yang tidak disangka-sangka. Inilah miracle yang pernah saya sebut dalam entry yang lepas, kalau ada keajaiban maka fasol ini juga saya akan viva, الحمدلله بنعمته تتم الصالحات. Doakan dipermudahkan urusan ketika hari viva nanti inshaAllah.

No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Kenaikan pangkat..rezeki dari Allah

Alhamdulillah..ambil surat kenaikan pangkat di pejabat pendaftar dengan Syikin..rezeki kami sama2.. alhamdulillah