Tuesday 21 July 2020

36 minggu 4 hari...

Pagi ni check up di klinik desa lagi. Alhamdulillah semua ok. Berat 90kg😂. Tak perlu check up di klinik kesihatan dah. Kecuali kalau due date belum bersalin baru misi akan referdengan doktor di sana.

Proses check up kehamilan kali ini lebih lancar dan mudah rasanya. Tak perlu menunggu lama di klinik desa. Polisi baru semua pesakit perlu siap dirawat kurang dari tempoh 1 jam. Ini yang saya baca di papan makluman klinik.

Kakak test baju sekolah setelah sekian lama tak bersekolah. Ahad ni inshaAllah akan mula bersekolah semula. Si adik jeles minta baju sekolah juga. Mujur ada baju sukan kakak masa pasti dulu. Lepaslah hawa dia berangan nak gi sekolah jugak.

Berhajat nak hantar si adik ke pasti nanti. Umur 4 tahun dah boleh masuk pasti kalau boleh urus diri sikit-sikit dan emosi. Sekarang baru 3 tahun lebih. Tak lama dah.

Makan malam hari ini. Ringkas dan habis...


Suami pun puasa hari ini. Sederhana sahaja juadahnya. Ikan talapia saya beli di pasar manir. Beli 3 ekor talapia dan seekor patin. Semua sekali RM34. Agak murah.

Potluck raya bersama rakan sejabatan beberapa minggu lepas. Saya bawa soto. Nikmatnya makan ramai-ramai...

Makan di pizza hut beberapa minggu lepas juga. Lengang je suasana sebab susunan meja kerusi pun terhad kerana mengikut sop. Ramai yang take away.

No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Open house Raya 2024..

Tengok gambar dulu ye...