Saturday 23 July 2016

Klinik lagi...

Semalam cek perut di klinik muslimah kuala ibai sebab rasa sengal di kanan dan kiri bawah perut. Mujur xde apa2 yg serius alhamdulillah. Tapi lama sungguh nak boleh ke tunggu doktor panggil. Padahal patients sebelum saya adalah 3 orang sampai 2 jam menunggu nak tunggu giliran saya! Baru saya teringat tahun 2012 dulu pernah datang sekali dan memang lama juga menunggu. Tu yang klinik ni xtermasuk dalam senarai feveret klinik. Huhu. Ragu2 nak buat buku merah di klinik ini minggu depan atau tak. Serik menunggu lama walaupun doktor peramah.

صغيرتنا في الأسبوع السابع وخمسة أيام


اللهم اجعلها من عبادك الصالحين

Kecil sangat sebesar sebiji buah anggur. Rasa xsabar menunggunya membesar. Dalam hati sentiasa agar dapat menyiapkan tesis dan viva sebelum bersalinkan anak ini ameen ya Allah.

Malam tadi pegi open house di umah knisak. Lewat sungguh kami sampai jelas terpancar riak keletihan di wajah tuan rumah selepas seharian buat open house tuk anak muridnya dan rakan terdekat. Tapi sbb dgn knisak teman huhahuha jadi xrasa segan sangat kihkoh. Bila pula saya nk buat nasi arab jemput kawan2. Rasa mood nak masak merudum jatuh. 

Dalam kepala nak masak macam2. Nasi mansaf, mandy, kabsah, malfuf tapi momentum memasak tu dah hilang sejak disahkan hamil. Harap anak ini lahir rajin tak malas macam ummi sekarang. Isk3.

Oklah nak menelaah apa yang patut. Tadi baru saje LHDN call sahkan beberapa perkara. Harap cepatlah proses pindaan dan pengurangan cukai lepas ameen.

No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Kenaikan pangkat..rezeki dari Allah

Alhamdulillah..ambil surat kenaikan pangkat di pejabat pendaftar dengan Syikin..rezeki kami sama2.. alhamdulillah