Thursday 2 February 2017

نهاية الأشهر في الأردن

Sebab dah decide nak merasa khibroh wiladah di sini maka kami mendapatkan sebuah katil single percuma dari rakan yang sudah pulang ke Malaysia for good. Syukran abang tolong angkut dan pasang katil ni hehe. Bilik setinggan kami...


Dah dua hari makan pisang goreng bersalut susua manis dan keju ya Allah jannah! Petang lagi suami nak buat lagi...


Dua hari lepas pegi mukhtabar untuk fahsu damm dan bul. Selasa depan bawa result ke klinik dr.widad inshaAllah, jd 15 sekali kna bayar. Kandungan dah masuk 35 minggu hari ini alhamdulillah. Malam-malam dah tak selesa untuk tidur. Kejap ke kanan kejap ke kiri. Sedih dan penat. Moga Allah ganjari kesabaran ini dengan pahala di sisiNya.






Setiap hari tak pernah miss memasak. Hajat nak habiskan stok yang ada sebelum pulang for good. Sejak beberapa hari sibuk mengemas rumah dan mengumpul barang untuuk dikargo selasa ini. Capek    lil ghoyah. Dengan perut sarat terasa semput semakin ketara. Tiap kali kemas tiap kali tu selang-seli dengan berehat. Rumah tak payah cakaplah macam tongkang pecah lagi-lagi dapur tu kihkoh.

Usbu' jayy lagi macam-macam urusan. Pergi kedutaan amik cop, mesej orang kereta, muraja'ah kehamilan, telefon kpt tanya bila nak bayar yuran fasol, siap dokumen bersalin dan apa tah lagi tak ingat dah. 

Yang pasti nak settle banyak perkara sebelum masuk bulan tiga ni.

ربي يسر لنا أمورنا

No comments:

Post a Comment

شكرا على تعليقاتك

Kenaikan pangkat..rezeki dari Allah

Alhamdulillah..ambil surat kenaikan pangkat di pejabat pendaftar dengan Syikin..rezeki kami sama2.. alhamdulillah