Saturday 8 February 2014

المعجم العربي الٵساسي

Betapa susahnya hidup sbgi pelajar b.arab klu xde المعجم العربي الٵساسي. Saya rindukan kamus ni. Xdpt nk bawak datang sini sbb tebal sgt & lunyai. Tulah satu2nya kamus yg paling saya puas ati utk buat sbrg rujukan. Saya xtahu knp ada yg kata kamus tu xbagus lagi sdgkan sy dah istifadah drpdnya sejak dari matriks uia lagi sampailah dh jadi pensyarah.

Try cari kat sini tapi xde. :(. Sy harap balik msia nnt dpt jumpa lagi kamus ni. Sy nk beli yg baru. Lebih kecil & padat. 

Nilah rupa kamus kesukaan saya...


Kalaulah ada org yg baik hati hadiahkan saya satu di sini...

2 comments:

  1. Salwa! Samalah! Kamus peberet kak azan... Tiada gantinya :)
    Takda ya di sana?!! Baru nak pesan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke! xsangka kita suka mu'jam yg sama..hi2..xramai org suka guna mu'jam ni. sy try cari kt sini xjumpa mgkn sebab bukan terbitan sini..xsilap terbitan arab saudi kan?

      Delete

شكرا على تعليقاتك

Servis expander

Servis expander utk 30000km. Harga lebih dari est cost. Patut orang cakap harga makin naik. Kos servis kali ni RM489.