Wednesday 11 March 2015

جامعة العلوم الإسلامية العالمية بعمان الأردن

Gambar sekitar universiti tempat saya menimba ilmu di bumi bertuah Mamlakah urduniyyah hasyimiyyah...

Bangunan syariah yg baru...


Kulliyah tarbiyyah dan markaz lughah tempat berlangsung kebanyakan kelas pengajian PhD saya spnjg di sini...


Pandangan dari pagar luar...


Kelas petang tadi sy hadir lebih awal. Samirah, nur, huda dan juma rakan sekelas belum sampai lagi...


Lubna setiap kali hantar ummi ke jamiah mesti akan berlepek atas riba saya. Berhajat utk turun juga sekiranya berpeluang. Malangnya ummi xdapat nak bawa lubna ke kelas lagi sayang...


Suami yg setia menghantar dan mengambil saya pergi balik dari jamiah...


Gambar bahagian atas jamiah belum sempat lagi nak ambil. Kena naik tangga tembok cina baru dpt lihat pemandangan jamiah di bhgian atas. InshaAllah ada peluang boleh amik gmbr jamiah lagi utk tatapan semua.

Beginilah hari2 biasa yg saya dan keluarga lalui spnjg berada di sini. Rutin harian yg kebanyakannya sama shj. Habis kelas bulan jun ini harapnya akan memulakan rutin harian yg baru dan pastinya lebih mencabar. Kehidupan bersama tesis yang bakal bermula.

2 comments:

  1. ya, dah habis firdaus
    tinggal suhu yg sejuk di sebalik mentari yg memancar terang

    ReplyDelete

شكرا على تعليقاتك

Servis expander

Servis expander utk 30000km. Harga lebih dari est cost. Patut orang cakap harga makin naik. Kos servis kali ni RM489.